امكانات و آمادگی های لازم

خانه امكانات و آمادگی های لازم

امكانات و آمادگی های لازم

امکانات مرکز :

خدمات دهي در اين مركز به صورت 24 ساعته و شبانه روزي مي باشد و مركز براي مراجعين امكانات رفاهي ومحيطي مناسب را تدارك ديده است

  1. خدمات شبانه روزي
  2. زمان كوتاه نوبت دهي و انتظار و پذيرش
  3. پذيرش به صورت وي اي پي و اتاق وي اي پي استفاده از سرويس حمل ونقل براي بيماران وي اي پي و يا به درخواست بيمار به صورت رايگان
  4. نوبت دهي و استفاده از سيستمهاي نوبت دهي و پذررش آنلاين ازجمله نوبت دهي اينترنتي واستفاده از نرم افزارهاي موبايل
  5. امكان پرداخت هزينه ها به صورت اينترنتي يا به صورت پيش پرداخت
  6. امكان ذخيره و ارشيو تصاوير بيماران براي استفاده در اينده و پرونده هر بيمار
  7. پرسنل صبور و كار آزموده به زبانهاي مختلف بيماران را راهنمايي خواهند كرد.

آمادگیهای لازم :

بيشتر آزمونهاي تصويربرداري نياز به آمادگي خاصي ندارند ولي همكاران پذرش با توجه به نوع آزمون آمادگي ها را به بيماران اطلاع مي دهند در آزمونهايي كه نياربه تزريق ماده حاجب مي باشد بيمار بايد ناشتا باشد در بررسي راديولوژي و سونوگرافي و ام آر آي و سي تي اسكن بهتر است بيماران از غذاهاي نفاخ كمتر استفاده كنند ومصرف مايعات را بيشتر كنند.

بانوان محترم بهتر است براي انجام ام آر آي از مواد ارايشي استفاده نكنند.

در بررسي هاي ستون فقرات و گرافي هاي شكم بنا به درخواست پزشك شايد نياز به مصرف ملين باشد كه همكاران بيماران را راهنمايي خواهند كرد .

در آزمونهاي ماموگرافي و يا ام آر آي و سونوگرافي ازپستان تصويربرداري در زمان خاصي از دوره قاعدگي انجام مي پذيرد كه همكاران راهنمايي لازم را خواهند كرد.

در كليه آزمونهاي تصويربرداري بهتر است كه بيماران از لباسهاي راحت و فاقد فلز و منجق استفاده كنند.البته گان و لباس يك بار مصرف نيز مي توانند استفاده كنند.

پروسه تصويربرداري پزشكي
بعد از اينكه پزشك مربوطه براي بيمار درخواست انجام آزمون تصويربرداري پزشكي را نموده است بيمار و يا همراه بيمار به صورت حضوري و يا غير حضوري به وسيله اينترنت و موبايل مي تواند درخواست انجام پروسه تصويربرداري را در مركز داشته باشد.همكاران پذيرش بعد از اطلاع از نوع نسخه يا به صورت حضوري يا غير حضوري به صورت مجازي با توجه به نوع آزمون آمادگيهاي لازم را به بيمار اعلام مي كنند و براي بيمار نوبت تعيين مي كنند.اين مركز با تمام مراكز بيمه اي قرارداد دارد و با تعرفه مصوب اقدام به پذيرش بيمار مي نمايد.
سياست مركز كم كردن ترددهاي غير لازم و استفاده هر چه بيشتر ازفضاي اينترنت هم در پذيرش وهم در جوابدهي مي باشد به طوري كه بيمار فقط يك بار و فقط براي انجام تصويربرداري به مركزمراجعه كند.و پزشك درخواست دهنده مي تواندبه صورت فوري بر روي موبايل خود و يا مطب خود تصاوير را مشاهده كند.


تمام حقوق مادی و معنوی برای مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز محفوظ است.