آغاز به کار بخش ماموگرافی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

خانه آغاز به کار بخش ماموگرافی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

آغاز به کار بخش ماموگرافی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

ماموگرافی می تواند سرطان پستان را دو سال قبل از آن که قابل لمس شود، شناسایی کند.

دستگاه ماموگرافی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین در اهواز آماده پذیرش مراجعه کنندگان و بیماران است.

ماموگرافی یک عکس رادیوگرافی ساده از پستان و ابزاری برای کشف زودرس سرطان های غیر قابل لمس توده پستان است. ماموگرافی می تواند سرطان پستان را دو سال قبل از آن که قابل لمس شود، شناسایی کند. همه زنان چهل ساله و بیشتر باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند. زنانی که افراد درجه یک آنها (یعنی مادر یا خواهرشان) مبتلا به سرطان باشند باید ۳۵ سالگی ماموگرافی سالانه انجام دهند. بهترین زمان انجام ماموگرافی هفته اول قاعدگی است. هدف اصلی ماموگرافی، شناسایی زود هنگام سرطان پستان است.

دستگاه ماموگرافی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین که از شرکت زیمنس آلمان خریداری شده است با قابلیت ثبت بالاترین کیفیت تصویر، جلوگیری از درد بیمار در نتیجه بازوی فشار آورنده روی بافت پستان،  با برخورداری از نشانگر دیجیتال میزان فشار وارد شده به بافت و ضخامت بافت، سرعت بالای تصویریرداری،  قابلیت بزرگ نمایی تصویر تا ۵/۱ برابر که امکان تشخیص بهتر را به پزشک می دهد و دیگر مزیت های لازم به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مراجعه کنندگان و بیماران است.

باید یادآور شویم که خوشبختانه روش های بسیار موثری برای مقابله با این بیماری وجود دارد. با تشخیص زودرس سرطان پستان در مراحل اولیه، درمان کاملا موفقیت آمیز است و اکثر زنان مبتلا به سرطان پستان می توانند زندگی کاملا طبیعی داشته باشند.

تمام حقوق مادی و معنوی برای مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز محفوظ است.