بازدید خبرنگاران از مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

خانه بازدید خبرنگاران از مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

بازدید خبرنگاران از مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین

خبرنگاران رسانه های خبری در خوزستان از بزرگترین و مجهزترین مرکز جامع تصویربرداری پزشکی ایران بازدید کردند.

خبرنگاران رسانه های جمعی، از بخش های مختلف مرکز جامع تصویربرداری پزشکی «اکسین» که با بهره گیری حداکثری از تجهیزات فوق پیشرفته تشخیصی در اهواز افتتاح می شود بازدید بعمل آوردند.



بنیانگذار و رئیس هیات امنا بزرگترین و مجهزترین مرکز جامع تصویربرداری پزشکی ایران در جمع خبرنگاران گفت: مرکز تصویربرداری پزشکی اکسین در اهواز به عنوان یک مرکز جامع گامی نو در بالابردن سرانه درمانی و پایش سلامت هم استانی های عزیز در خوزستان محسوب می شود.



مجتبی انصاری با اشاره به اینکه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین قابلیت پذیرش گردشگر سلامت را دارد یادآور شد: دو ویژگی منحصر در این مجموعه نسبت به سایر مراکز مشابه کشور ارایه خدمات ام آر آی قلب و سی تی آنژیوگرافی قلب (سی تی اسکن ۳۸۴ اسلایس) است که به مردم شریف خوزستان اهدا می شود.



وی افزود: تاسیس و راه اندازی مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین به منظور کمک به تشخیص صحیح جهت درمان های مناسب گامی بزرگ و پر افتخار برای ارتقای سطح سلامت مردم خوزستان محسوب می شود.



وی بیان کرد: خدمات و تجهیزات پیشرفته این مجموعه در نوع خود کم نظیر و نادر است و استفاده از توان علمی و تجربیات ارزشمند پزشکان متخصص و بنام مورد تاکید قرار گرفته است.



انصاری بیان کرد: وجود دستگاههای تشخیصی که تا به امروز در این استان و یا حتی کشور با عدم وجودشان مشگلاتی عظیم و خساراتی جبران ناپذیر را به همراه داشتند، به مرکز این امکان را می دهد که یاری رسان کودک تا کهنسال باشد و در جهت التیام درد آنها و درمان بیماری آنان سهم بزرگی را ایفا کند.



 بنیانگذار و رئیس هیات امنا بزرگترین و مجهزترین مرکز تصویربرداری پزشکی ایران گفت: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از بخش های مختلفی همچون ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال و پانورکس، سونوگرافی، گاما اسکن، ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان برخوردار است. در این مرکز همچنین کلینیک اینترونشن و RF تومورهای کبدی، کلینیک اینترونشن بیماری های پستان و زنان، کلینیک ستون فقرات، لیزر آندوسکوپ و کلینیک بررسی سلامت جنین ارائه خدمت خواهند نمود.



انصاری درباره هدف از طرح و نمای ساختمان مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اظهار داشت: هدف از طراحی نما با توجه به کاربری تشخیصی- رمانی، ایجاد فضایی کلاسیک و همچنین ایجاد تفاوت چشمگیر مشهود نسبت به ساختمان ها و مراکز پزشکی ساخته شده در سطح شهر است. به همین منظور شیوه متفاوت نورپردازی متناسب با طراحی کلاسیک ساختمان در نظر گرفته شده که منجر به ایجاد دو نمای متفاوت از ساختمان در دو زمان روز و شب می باشد.



وی خبر از فعالیت ۲۴ ساعته مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین برای خدمت رسانی به مردم داد.

تمام حقوق مادی و معنوی برای مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز محفوظ است.